Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí – Bc. Petra Hladíková
Bc. Petra Hladíková
Bachelor's thesis
Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí
Behaviour of Pupils with Autistic Spectrum Disorder in School and Family Environment
Abstract:
Bakalářská práce s názvem ,,Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí" je rozdělena do tří kapitol, z nichž dvě jsou teoretické a jedna praktická. První kapitola se zaměřuje hlavně na základní odbornou terminologii. Je zde uvedena možná etiologie, klasifikace poruch autistického spektra z tří hledisek, které spolu souvisí, a také diagnostická triáda popisující typické …moreAbstract:
Bachelor thesis called ,,Behaviour of Pupils with Autistic Spectrum Disorder in School and Family Environment" is divided into three chapters, two of which are theoretical and one practical. The first chapter focuses mainly on basic professional terminology. Etiology, classification of autism spectrum disorders from three points of view is described in this part, as well as the diagnostic triad describing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jieea/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová