Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí – Bc. Petra Hladíková
Bc. Petra Hladíková
Bakalářská práce
Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí
Behaviour of Pupils with Autistic Spectrum Disorder in School and Family Environment
Anotace:
Bakalářská práce s názvem ,,Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí" je rozdělena do tří kapitol, z nichž dvě jsou teoretické a jedna praktická. První kapitola se zaměřuje hlavně na základní odbornou terminologii. Je zde uvedena možná etiologie, klasifikace poruch autistického spektra z tří hledisek, které spolu souvisí, a také diagnostická triáda popisující typické …víceAbstract:
Bachelor thesis called ,,Behaviour of Pupils with Autistic Spectrum Disorder in School and Family Environment" is divided into three chapters, two of which are theoretical and one practical. The first chapter focuses mainly on basic professional terminology. Etiology, classification of autism spectrum disorders from three points of view is described in this part, as well as the diagnostic triad describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jieea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová