Úvěrový proces spotřebitelského financování v České republice – Bc. David Husák
Bc. David Husák
Bakalářská práce
Úvěrový proces spotřebitelského financování v České republice
Credit process of Consumer finance in the Czech repubplic
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu úvěrového procesu spotřebitelského financování u bankovních a nebankovních institucí. První část je zaměřena na vysvětlení definice spotřebitelského úvěru a jeho dostupnosti v běžném životě. Druhá část popisuje současné procesy úvěrového procesu a systém řízení rizik spotřebitelského úvěrového financování. Poslední část charakterizuje současné schvalovací strategie a …víceAbstract:
The main goal of the Bachelor thesis is to present current credit process of consumer finance provided by the banking and non-banking institutions. The first part focuses on explaining the definition of consumer credit and its availability in daily life. The second part describes credit processing and process of credit risk management for consumer finance. The last part describes the current decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wkx78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Bučková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Úvěrový proces ve stavební spořitelně
Zuzana Tomsová -
Úvěrová analýza a úvěrový proces
Zdeněk Habr -
Úverový proces na príklade korporátneho klienta a konkrétneho typu úveru vo vybraných bankách SR
Zuzana Radošová -
Úvěrový proces v UniCredit Bank
Kristina Kopteva -
Úvěrový proces
Martin Kořízek -
Proces poskytování bankovních úvěrů
Tatsiana Klimuts -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Redesign e-shopu a jeho vliv na klíčové metriky
Jiří Macháček