Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. – Mgr. Kateřina TALOVÁ
Mgr. Kateřina TALOVÁ
Bachelor's thesis
Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
The home education - an alternative form of education for pupils with special educational needs.
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou individuálního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. První kapitola teoretické části je věnována vysvětlení pojmu "dítě, žák, student se speciálními vzdělávacími potřebami". V následujících kapitolách je poukázáno na možnosti, jak se tito žáci mohou vzdělávat, včetně varianty vzdělávání individuálního, lidově též nazývaného "domácí". Problematika domácího …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on home education of children with special educational needs. The first chapter of a theory section aims to describe terms such as "child, pupil, student with special needs." The following chapters outline possible types of education for students with special needs including home education, which is discussed in more detail. The subject matter of a practical section is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TALOVÁ, Kateřina. Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ