Bc. Michal Jilka

Master's thesis

Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game

The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game
Anotácia:
Tato diplomová práce s názvem „Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game“ zkoumá marketingové aktivity a aktivity public relations se zaměřením na digitální marketing tohoto mezinárodního florbalového turnaje. V první části jsou popsány základní pojmy, jako např. marketing, marketingový mix, sportovní produkt, marketingová komunikace, public relations a digitální …viac
Abstract:
The diploma thesis „The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game” examines marketing and PR activities with the focus on digital marketing of this international tournament. In the first part theoretical concepts like marketing, marketing mix, sports product, marketing communication, public relations and digital marketing are described. In the second …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií