Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game – Bc. Michal Jilka
Bc. Michal Jilka
Master's thesis
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem „Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game“ zkoumá marketingové aktivity a aktivity public relations se zaměřením na digitální marketing tohoto mezinárodního florbalového turnaje. V první části jsou popsány základní pojmy, jako např. marketing, marketingový mix, sportovní produkt, marketingová komunikace, public relations a digitální …moreAbstract:
The diploma thesis „The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game” examines marketing and PR activities with the focus on digital marketing of this international tournament. In the first part theoretical concepts like marketing, marketing mix, sports product, marketing communication, public relations and digital marketing are described. In the second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u6veo/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JILKA, Michal. \textit{Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hzaxgp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing sportovní akce - Hry Evropského paralympijského výboru pro mládež 2012
Karolína Mikysková -
Management a marketing sportovní akce - Mejcup
Jozef Vícen -
Marketing sportovní akce - Euro 2008
Tomáš Martínek -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Analýza sportovní akce pro handicapovanou mládež
Tomáš Osoba -
Management a marketing velké sportovní akce
Pavlína Žižková -
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová