Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game – Bc. Michal Jilka
Bc. Michal Jilka
Diplomová práce
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem „Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game“ zkoumá marketingové aktivity a aktivity public relations se zaměřením na digitální marketing tohoto mezinárodního florbalového turnaje. V první části jsou popsány základní pojmy, jako např. marketing, marketingový mix, sportovní produkt, marketingová komunikace, public relations a digitální …víceAbstract:
The diploma thesis „The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game” examines marketing and PR activities with the focus on digital marketing of this international tournament. In the first part theoretical concepts like marketing, marketing mix, sports product, marketing communication, public relations and digital marketing are described. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u6veo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing sportovní akce - Hry Evropského paralympijského výboru pro mládež 2012
Karolína Mikysková -
Marketing sportovní akce - Euro 2008
Tomáš Martínek -
Management a marketing sportovní akce - Mejcup
Jozef Vícen -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Analýza sportovní akce pro handicapovanou mládež
Tomáš Osoba -
Management a marketing velké sportovní akce
Pavlína Žižková -
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová