Branding muzeí: Analýza brandingu Treťjakovské státní galerie – Zlata Kuzmicheva
Zlata Kuzmicheva
Bachelor's thesis
Branding muzeí: Analýza brandingu Treťjakovské státní galerie
Museum Branding: Analysis of the branding of State Tretyakov Gallery
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá brandem a procesem brandingu, zejména v oblasti muzeí na příkladě Treťjakovské státní galerie. Cílem práce je zhodnotit rebranding v dané etapě jeho rozvoje a analyzovat současnou vizuální identitu, aktivity spojené s rebrandingem a způsob prezentace vybrané galerie. Teoretická část je zaměřena na značku, její charakteristické rysy a proces jejího vytvoření. Dál je tento …viacAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the brand and the branding process, especially in the area of museums on the example of the State Tretyakov Gallery. The thesis aims to evaluate rebranding in the given stage of its development and to analyze the current visual identity, activities related to rebranding and the way of presentation of the gallery. The theoretical section is focused on the brand, its characteristic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Marek Prokůpek
- Oponent: Anna Janištinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Státní Treťjakovská galerie (historie, současnost, tematický slovník)
Kateřina ŽÍDKOVÁ -
Státní Treťjakovská galerie (historie, současnost, tematický slovník)
Kateřina ŽÍDKOVÁ -
Branding muzeí: Případová studie Muzea města Prahy s exkurzem do Musée Carnavalet - Musée de l'Histoire de Paris
Eva Valešová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
Branding Muzea literatury
Taťána Bartošová -
Muzeum a branding
Inka Siegelová -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich