Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické – Mgr. Magdaléna Pospíšilová
Mgr. Magdaléna Pospíšilová
Master's thesis
Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické
Special Educational Diagnostics and Self Evaluation of Pupils with Mild Mental Disorder at Primary School Practical
Abstract:
Diplomová práce pojednává o speciálně pedagogické diagnostice žáků s lehkým mentálním postižením ze základní školy praktické a zabývá se jejich sebehodnocením. Charakterizuje jedince s lehkým mentálnímpostižením a jejich vzdělávání na základní škole praktické. Zabývá se diagnostikou těchto žáků ve škole i ve speciálně pedagogických centrech a popisuje speciálně pedagogické diagnostické metody. Vlastní …moreAbstract:
The graduation theses treats about special pedagogical diagnostic of pupils with mild mental disorder from basic school practical and deals with self evaluation. It characterizes persons with mild mental handicap and their education in basic school practical. It deals with diagnostic of these pupils at school and also in special pedagogical centre and describes special pedagogical diagnostic methods …moreKeywords
Klíčová slova Speciálně pedagogická diagnostika diagnóza speciálně pedagogické metody mentální retardace lehká mentální retardace jedinec s lehkým mentálním postižením základní škola praktická vzdělávací programy kognitivní schopnosti psychomotorické schopnosti lateralita řeč komunikační schopnosti sociabilita emoční vlastnosti zrakové a sluchové vnímání sebehodnocení. Key words Special pedagogical diagnostic diagnosis special pedagogical diagnostic methods mental retardation mild mental retardation mild mental handicap person practical basic school educational programs cognitive abilities psychomotor abilities laterality speech communication abilities sociability emotional properties visual and auditory perception self evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/irufx/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Magdaléna. \textit{Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/hzdh34/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Pavlína Nečasová -
Základní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v prvním ročníku
Jaroslava Herbrichová -
Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Kateřina Pevná -
Rozvoj hudebnosti a rytmizace u žáků s lehkým mentálním postižením
Lucie Chaloupková -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková