Sylvie ADAMCOVÁ
Bachelor's thesis
Primární logopedická prevence v MŠ
Primary logopaedic prevention in the pre-school
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na oblast primární logopedické prevence v mateřské škole. Teoretická část poskytuje základní přehled témat, která s prevencí v logopedii souvisí. Seznamuje s vývojem řeči dítěte, jazykovými rovinami řeči, oblastí komunikativních kompetencí a jejich rozvojem v prostředí mateřské školy. Výzkumná část práce se formou kvantitativní metody zaměřila na vyhodnocení úrovně lexikálně …moreAbstract:
This work is concerned with the study of primary logopaedic prevention at nursery school. The theoretical part of the work provides a basic overview of topics related to the logopaedic prevention. It presents the issues of the development of speech at early age, of the language levels of speech, and finally of the communicative competence and its development in the kindergarten environs. In the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2014
Accessible from:: 2. 7. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMCOVÁ, Sylvie. Primární logopedická prevence v MŠ. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.7.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Komunikativní kompetence dětí předškolního věku rozvíjené prostřednictvím dramatu
Marcela DENDISOVÁ -
Jazyková a komunikativní kompetence žáků s mentálním postižením
Zuzana ŠEVČÍKOVÁ -
Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Markéta HECZKOVÁ -
Jazyková a komunikační kompetence žáků mladšího školního věku
Tereza BAROŤÁKOVÁ -
Kompetence logopedického asistenta v MŠ
Marcela WITOVÁ -
Komunikativní kompetence dětí s odloženou školní docházkou
Lucie ŠEVČÍKOVÁ -
Neurobiologické podmínky rozvoje řeči a fylogenetický a ontogenetický vývoj řeči
Petra Kazdová -
Podmínky rozvoje řeči u jedinců s mozkovou obrnou
Veronika Kovalová