Natálie Škrabalová

Bachelor's thesis

Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival

Marketingová a komunikační strategie Zlín Film Festival
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií mezinárodního Zlín Film Festival. Cílem práce je na základě teoretických znalostí zanalyzovat současnou marketingovou a komunikační strategii události a pomocí vlastního kvantitativního výzkumu vyvodit doporučení pro optimalizaci obou strategií. První kapitola práce nabízí teoretická ráme dané problematiky. V druhé kapitole je nejprve …more
Abstract:
This Bachelor’s thesis concerns the marketing and communication strategy of an international event which had been taking place in 2020 for the sixtieth time. The aim of the thesis is based on theoretical knowledge to analyse the current marketing and communication strategy of event and thanks to the own quantitative research to conclude recommendations for optimizing both strategies. The first chapter …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2021
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81876