Bc. Petr Fyrbach
Bakalářská práce
Výběr dodavatelů firmy
Purchase Management
Anotace:
Práce se zabývá problematikou výběru dodavatelů firmy. Text je rozdělen na teoretickou a aplikační část. V úvodu teoretické části jsou na základě literárních pramenů vysvětleny základní pojmy spojené s vybraným tématem. Dále práce popisuje výzkum tržního prostředí, který je nezbytný k získání potřebných informací, vedoucích k nalezení optimálního dodavatele. Načež navazuje několik užitečných metod …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the problems of a selecting suppliers for the company. The text is divided into theoretical and practical part. In the beginning of the theoretical part there are explained the basics concepts associated with the selected theme based on the literary sources. It also describes the research of market environment which is necessary to obtain the required information, leading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lrkdl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Xenie Lukoszová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Medek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Selection process and supplier assessment in automotive industry
Michaela Šlapková -
Výběr dodavatele dotykových obrazovek s PC sestavou pomocí metod VAV
Tomáš Roštejnský -
Vícekriteriální analýza variant ve veřejné správě pro výběr dodavatele
Adéla Moulisová -
Využití metod manažerského rozhodování za rizika a nejistoty pro optimální výběr dodavatele zdravotnické techniky
Tomáš Beran -
Aplikace metod vícekriteriální analýzy variant při výběru dodavatele
Michaela Pazderová -
Aplikace metod a postupů manažerského rozhodování při volbě dodavatele
Šárka Kaplová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Portfolio Optimization at Hong Kong Stock Exchange
Jialei Xiong