Marek Moravec

Master's thesis

Faktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zboží

Factors Affecting Shopping Search Engines Users Behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující chování uživatelů srovnávačů zboží. Cílem práce bylo zjistit, které z faktorů návštěvníky srovnávače Heureka.cz ovlivňují nejvíce k prokliku do obchodu. Data byla sbírána pomocí skriptu nasazeného na Heureku. Následně byla síla faktorů vyhodnocena pomocí diskriminační analýzy a binární logistické regrese. Výsledky obou analýz byly mezi sebou porovnány …more
Abstract:
Master's thesis deals with analysis of factors affecting users behaviour on search engines. Primary objective was to find out which factors affects users to visit e-shop on Heureka.cz the most. Data was collected with script planted on Heureka. Factors was evaluated with discriminant analysis and binary logistic regression. Results of both analysis was compared between each other and was determined …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Pavlína Pawlasová
  • Reader: Eliška Svobodová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod