Vliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitele – Jiří Polena
Jiří Polena
Bachelor's thesis
Vliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitele
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám marketingovými strategiemi a jejich vlivem na spotřebitele v prostředí sportu. Cílem práce je objasnit téma marketingových strategií a marketingu ve sportu. Dále analyzovat, zda spotřebitele při nákupním rozhodování ovlivňuje reklama ve sportu, který sledují. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy marketingového mixu, marketingových strategií, reklamy, spotřebitele …moreAbstract:
In this bachelor thesis I deal with marketing strategies and their influence on consumers in the sport environment. The aim of the thesis is to clarify marketing strategies and marketing in sport. Further, to analyze whether consumers are, during shopping decisions, influenced by the advertising in the sport which they follow. In the theoretical part, the concepts of marketing mix, marketing strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/i02kch/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLENA, Jiří. \textit{Vliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/i02kch/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek