Jiří Polena

Bachelor's thesis

Vliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitele

Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám marketingovými strategiemi a jejich vlivem na spotřebitele v prostředí sportu. Cílem práce je objasnit téma marketingových strategií a marketingu ve sportu. Dále analyzovat, zda spotřebitele při nákupním rozhodování ovlivňuje reklama ve sportu, který sledují. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy marketingového mixu, marketingových strategií, reklamy, spotřebitele …more
Abstract:
In this bachelor thesis I deal with marketing strategies and their influence on consumers in the sport environment. The aim of the thesis is to clarify marketing strategies and marketing in sport. Further, to analyze whether consumers are, during shopping decisions, influenced by the advertising in the sport which they follow. In the theoretical part, the concepts of marketing mix, marketing strategies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích