Silvia Corghi
Bachelor's thesis
Značka Made in Italy na světovém trhu
The brand Made in Italy on the world market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá značkou Made in Italy na světovém trhu. Cílem této práce je analyzovat postavení značky Made in Italy na světovém trhu a prokázat, zda si značka v posledních letech zvyšuje povědomí ve světě na základě analýzy, která vychází ze statistických údajů a dotazníkového šetření zaměřeného na Českou republiku. Práce je členěna do 3 kapitol, kde první kapitola seznamuje čtenáře s …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the brand Made in Italy and its position on the world market. The aim of this thesis is to analyse the position of the brand Made in Italy on the world market and to prove whether the brand has increased awareness in the world over the last few years or not, on the basis of an analysis based on statistical data and a questionnaire focused on the Czech Republic. This thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72505
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Miroslava Zamykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72505
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov -
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Naděžda Galustjan