Mgr. Dagmar Vilášková

Diplomová práce

Strategie v edukaci žáků s těžkým zrakovým postižením a autismem

Educational strategies of students with severe visual impairments and autism
Anotace:
Práce je zaměřena na vzdělávání dětí s kombinovaným postižením. Jde o výzkum vzdělávacích metod pro žáky s kombinovaným postižením, konkrétně se jedná o zrakové postižení, lehkou mentální retardaci a autismus. Výzkumná část věnuje pozornost především metodice strukturovaného učení. Strukturované úlohy jsou zpracované pro žáky s autismem, lehkou mentální retardací a zrakovým postižením. Mnohé úkoly …více
Abstract:
The thesis focuses on the education of children with affiliated impairment. It deals with a research of the educational methods used in the educational process with these pupils – concretely pupils with visual impairment, mild mental retardation and autism. The explorational part deals especially with the methodics of structured education. Structured exercises are worked up for pupils with autism, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta