Strategie a motivace ve výuce cizích jazyků zaměřené na písemný projev – Michaela Uherková
Michaela Uherková
Master's thesis
Strategie a motivace ve výuce cizích jazyků zaměřené na písemný projev
Strategy and motivation in teaching of foreign languages focused on written expression
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit jaké strategie a metody vedou ke zlepšení písemného projevu ve výuce cizích jazyků. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá tématem: jak motivace ovlivňuje učení žáka, činitelé působící na motivaci žáka a demotivační činitelé. Praktická část je zaměřena na metody a strategie vedoucí ke zlepšení písemného projevu …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out which strategies and methods lead to the improvement of the written expression in the teaching of foreign languages. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the topic: how motivation affects pupils’ learning, motivation factors and demotivational factors. The practical part is focused on methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5229
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miroslav Půža, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody využívané v hodinách společenských věd - se zaměřením na výuku politologie
Dominika BÍNOVÁ -
Následné metody ve slohové výchově
Jana HRUBÁ -
Výkonová motivace a strategie zvládání zátěžových situací u sportovců ve srovnání s nesportovní populací
Anděla Sedláčková -
Strategie zvládání stresu a motivace k výkonu u parkurových jezdců
Kateřina ENDRYSOVÁ -
Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol
Monika Bsonková -
Strategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu
Miloslav ŠTEFAN -
Pracovní motivace generace Z
Tereza Škrdlová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva