Mgr. Petra Zgarbová, Ph.D.

Disertační práce

Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku

Metacognition as a part of the process of solving mathematical word problems for elementary school children
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou metakognice v procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku. Nejprve popisuje procesy metakognice a charakterizuje vybrané vnitřní a vnější faktory, které hrají důležitou roli při rozvoji metakognice. Zmiňuje spojitost metakognice a autoregulace učení. Vysvětluje rozdíl mezi „off-line“ a „on-line“ metakognicí. Pojednává o kontextové …více
Abstract:
This dissertation deals with issues of metacognition in a process of solving mathematical word problems for elementary school children. First of all it describes process of metacognition and it defines chosen internal and external factors that are very important for the development of metacognition. It mentions connection between metacognition and self- regulated learning. It describes the difference …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 3. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Bronislava Kasáčová, CSc., doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta