Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu – Bc. Pavla Antošová
Bc. Pavla Antošová
Diplomová práce
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Marketing plan for product re-launch to the market and its critical success factors
Anotace:
Tato závěrečná práce pojednává o procesu tvorby marketingového plánu při znovu uvedení produktu na trh a kritických faktorech ovlivňujících jak úspěšnost realizace sestaveného marketingového plánu, tak prosperitu a chod jakékoli společnosti. Teoretická část mapuje a shrnuje fakta, tzn. metodiku a základní nástroje marketingového plánování na základě použití dostupné literatury tuzemských i zahraničním …víceAbstract:
This graduation thesis deals with the process of creating a marketing plan for re-launch of a product to the market, and critical success factors influencing the success of such marketing plan, as well as long-term prosperity and operation of any organization. Theoretical part maps out methodology and basic tools of marketing planing leveraging currently available from domestic and foreign sources …víceKlíčová slova
Klíčová slova marketingový plán marketingové řízení a plánování analýza strategie cíle marketingový mix 4P provázanost plánů znalost zákazníků efektivita flexibilita kontrola a kontrolní mechanismy kritické faktory Keywords marketing plan marketing management a planning analysis strategy objectives marketing mix 4P cohesion of plans knowledge of customers efectivity flexibility controlling and mechanisms critical succeess factors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p8rdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petrášek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Daňová kontrola a kontrola po propuštění zboží
Hynek Zona -
Kontrola veřejné správy a kontrolní řád
Denisa Stonáčková -
Kontrolní činnost prováděná okresními správami sociálního zabezpečení a finančními úřady u zaměstnavatelů a její efektivita
Iva Lorencová -
Zahájení daňové kontroly ve světle změn právní úpravy a judikatury v ČR a okolních zemích
Radek Zajíček -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Místní šetření a daňová kontrola
Zdeňka Kaloudová -
Externí kontrola plnění státního rozpočtu v ČR a vliv stanovisek Nejvyššího kontrolního úřadu a Národní rozpočtové rady na vývoj veřejných financí v letech 2017–2021
Petr Kandráč -
Marketingové řízení v podniku
Ondřej Dudák