Bc. Pavla Antošová

Master's thesis

Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu

Marketing plan for product re-launch to the market and its critical success factors
Abstract:
Tato závěrečná práce pojednává o procesu tvorby marketingového plánu při znovu uvedení produktu na trh a kritických faktorech ovlivňujících jak úspěšnost realizace sestaveného marketingového plánu, tak prosperitu a chod jakékoli společnosti. Teoretická část mapuje a shrnuje fakta, tzn. metodiku a základní nástroje marketingového plánování na základě použití dostupné literatury tuzemských i zahraničním …more
Abstract:
This graduation thesis deals with the process of creating a marketing plan for re-launch of a product to the market, and critical success factors influencing the success of such marketing plan, as well as long-term prosperity and operation of any organization. Theoretical part maps out methodology and basic tools of marketing planing leveraging currently available from domestic and foreign sources …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Petrášek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní