Bc. Oleg Antonetsky

Bachelor's thesis

Historický vývoj marketingové komunikace za 2. světové války

Historical Development of Marketing Communications in Second World War
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na pozorovaním vývoje marketingové komunikace a jejich trendů v obodbí od začatku 30. Let 19. století až do konce 40. Let 19 století, s nasledným porovnaním se současnou marketingovou komunikaci. Nejprve jsou zohledněná historická a toretická hlediska. Posleze pomocí porovnaní učinosti tehdejších marketingových praktit s těma současnýma vyvodíme nejlepe použitelné prostředky …more
Abstract:
This thesis focuses on observing the development of marketing communications and their trends from the beginning of the 30s of the 19th century until the late 40s of the 19th century, with subsequent comparison of the current marketing communications. Eventually, through the then marketing efficiency in comparison with these our present Practitioners will draw most useful means for communicating.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní