Historický vývoj marketingové komunikace za 2. světové války – Bc. Oleg Antonetsky
Bc. Oleg Antonetsky
Bachelor's thesis
Historický vývoj marketingové komunikace za 2. světové války
Historical Development of Marketing Communications in Second World War
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na pozorovaním vývoje marketingové komunikace a jejich trendů v obodbí od začatku 30. Let 19. století až do konce 40. Let 19 století, s nasledným porovnaním se současnou marketingovou komunikaci. Nejprve jsou zohledněná historická a toretická hlediska. Posleze pomocí porovnaní učinosti tehdejších marketingových praktit s těma současnýma vyvodíme nejlepe použitelné prostředky …moreAbstract:
This thesis focuses on observing the development of marketing communications and their trends from the beginning of the 30s of the 19th century until the late 40s of the 19th century, with subsequent comparison of the current marketing communications. Eventually, through the then marketing efficiency in comparison with these our present Practitioners will draw most useful means for communicating.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l7cdj/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Obraz subjektivního romantismu 30. a 40. let 19. století v soudobé kritice
Marie Barotová -
Vývoj vlasteneckých povídek J. K. Tyla ze 30. a 40. let 19. století
Lenka Csemiová -
Karel Havlíček Borovský a některé osobnosti politického života 40. a 50. let 19. století
Lucie ŠOUROVÁ -
Industrializace Krnova od 40. let 19. století do roku 1914
Stanislav Klívar -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Lucie HATLAPATKOVÁ -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace
Daniel Sobotka