Historický vývoj marketingové komunikace za 2. světové války – Bc. Oleg Antonetsky
Bc. Oleg Antonetsky
Bachelor's thesis
Historický vývoj marketingové komunikace za 2. světové války
Historical Development of Marketing Communications in Second World War
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na pozorovaním vývoje marketingové komunikace a jejich trendů v obodbí od začatku 30. Let 19. století až do konce 40. Let 19 století, s nasledným porovnaním se současnou marketingovou komunikaci. Nejprve jsou zohledněná historická a toretická hlediska. Posleze pomocí porovnaní učinosti tehdejších marketingových praktit s těma současnýma vyvodíme nejlepe použitelné prostředky …viacAbstract:
This thesis focuses on observing the development of marketing communications and their trends from the beginning of the 30s of the 19th century until the late 40s of the 19th century, with subsequent comparison of the current marketing communications. Eventually, through the then marketing efficiency in comparison with these our present Practitioners will draw most useful means for communicating.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l7cdj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Obraz subjektivního romantismu 30. a 40. let 19. století v soudobé kritice
Marie Barotová -
Vývoj vlasteneckých povídek J. K. Tyla ze 30. a 40. let 19. století
Lenka Csemiová -
Karel Havlíček Borovský a některé osobnosti politického života 40. a 50. let 19. století
Lucie ŠOUROVÁ -
Industrializace Krnova od 40. let 19. století do roku 1914
Stanislav Klívar -
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Lucie HATLAPATKOVÁ -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace
Daniel Sobotka