Kateřina ALBRECHTOVÁ
Bachelor's thesis
Interaktivmí model budovy
Interactive model of building
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje vytvoření 3D modelu interiéru budovy A přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity. Model by měl sloužit jako skelet pro vytvoření interaktivity. V této práci je zahrnut přehled softwarů pro modelování i pro herní engine. Nedílnou součástí práce je i export 3D modelu do herního prostředí s cílem propojení modelu s dalšími funkčnostmi.Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a 3D model of the interior of the building A of the Faculty of Science of the University of Ostrava. The model should serve as a skeleton to create interactivity. In this work is included overview of software for modeling and for game engine. An integral part of the work is also the export of the 3D model into the gaming environment with the aim of connecting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Alexej Kolcun, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ALBRECHTOVÁ, Kateřina. Interaktivmí model budovy. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Information Science and Computer Technology - Applied Information Science
Theses on a related topic
-
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda -
Google SketchUp tvorba 3D modelů
David MIZERA -
Porovnání vybraných 3D modelovacích programů z pohledu tvorby modelů pro 3D tisk
Vladimír LAIBL