Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur – Bc. Tomáš Mosinger
Bc. Tomáš Mosinger
Master's thesis
Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
The Marketing of Tourism Services - Accommodation Providers Needs and Agencies Offer
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem služeb a službami v marketingu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou nabídku marketingových služeb nabízených agenturami poskytovatelům ubytovacích kapacit a porovnat ji s jejich potřebami. Na základě provedené sekundární analýzy popsat vybranou oblast Šumavy a pomocí metod primárního kvalitativního a kvantitativního marketingového …moreAbstract:
This thesis deals with topic of marketing services and services in marketing in the field of tourism. Its goal is to monitor and evaluate the current range of marketing services offered by agencies to providers of accommodation and compare it with their needs. On the basis of secondary analysis, describe the selected area of Šumava and using methods of primary qualitative and quantitative marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOSINGER, Tomáš. \textit{Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/i2i7pq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mosinger, Tomáš. Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Změny v systému zaměstnaneckých benefitů v období pandemie Covid 19 v oblasti služeb.
Petr Mušálek -
Fungování sociálních služeb v Charitním domě pro matky v tísni v Českém Těšíně
Kateřina Drongová