Návrh strategie pro posílení image IT manažerů vybrané společnosti – Bc. Karolína Kliková
Bc. Karolína Kliková
Diplomová práce
Návrh strategie pro posílení image IT manažerů vybrané společnosti
Proposal of a strategy for strengthening the image of IT managers of a selected company
Anotace:
Diplomová práce navrhuje strategii pro posílení image značky v oblasti IT vybrané společnosti. V teoretické části je definován pojem marketingová komunikace, vydefinován pojem PR (public relations). Teoretická část se také zaměřuje na význam firemní identity a image. Poslední kapitola popisuje pojem HR marketing. Praktická část se zaměřuje na konkrétní návrh PR strategie. Samotná strategie zahrnuje …víceAbstract:
The thesis proposes a strategy for strengthening the brand image in the IT area of the selected company. In the theoretical part the concept of marketing communication is defined, the concept of PR (public relations) is defined. The theoretical part also focuses on the importance of corporate identity and image. The last chapter describes the concept of HR marketing. The practical part focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová