Bc. Jaroslav Macháček

Bakalářská práce

Role vedoucího pracovníka při zvládání mimořádných událostí

Role of the Head of office during solving the extraordinary events
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza kompetencí, schopností a dovedností vedoucího pracovníka veřejné správy v oblasti krizového řízení. V kapitole první je popsán vývoj a následující změny krizového managementu, je zde také nastíněna otázka etiky krizového managementu. Druhá kapitola je zaměřena na osobu vedoucího pracovníka veřejné správy v krizovém managementu, na jeho kompetence a požadované …více
Abstract:
This batchelor thesis objective is to analyse competences, abilities and skills of public administration Head officer required for crisis management area. The first chapter describes development and following changes of crisis management as well as brief outline of difficulties connected to ethics on crisis management. The second chapter is dedicated to competences and required skills of public administration …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
  • Vedoucí: Ing. Eduard Bakoš, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta