Využití marketingových nástrojů ve firmě Label design, a.s. – Pavel Pánek
Pavel Pánek
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve firmě Label design, a.s.
Application of marketing tools in Label design, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace ve vybraném subjektu. V první části práce jsou stručně popsány teoretické poznatky marketingového mixu a jeho specifika v průmyslovém trhu. Podrobněji je zde popsána samotná marketingová komunikace, která je hlavním tématem práce. Pro zpracování tématu marketingové komunikace v B2B bylsamolepících etiket. Praktická část bakalářské …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in chosen company. The first part of the thesis briefly describes the theoretical knowledge of the marketing mix and its specifics in the industrial market. The marketing communication itself, which is the main topic of the thesis, is described in more detail. For the elaboration of the topic of marketing communication in B2B the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
- Oponent: Jiří Čerkasov, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva