Využití marketingových nástrojů ve firmě Label design, a.s. – Pavel Pánek
Pavel Pánek
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů ve firmě Label design, a.s.
Application of marketing tools in Label design, a. s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace ve vybraném subjektu. V první části práce jsou stručně popsány teoretické poznatky marketingového mixu a jeho specifika v průmyslovém trhu. Podrobněji je zde popsána samotná marketingová komunikace, která je hlavním tématem práce. Pro zpracování tématu marketingové komunikace v B2B bylsamolepících etiket. Praktická část bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in chosen company. The first part of the thesis briefly describes the theoretical knowledge of the marketing mix and its specifics in the industrial market. The marketing communication itself, which is the main topic of the thesis, is described in more detail. For the elaboration of the topic of marketing communication in B2B the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
- Reader: Jiří Čerkasov, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁNEK, Pavel. \textit{Využití marketingových nástrojů ve firmě Label design, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/i3adgs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights