Jiří ŠTĚPÁN
Bachelor's thesis
Image Strany svobodných občanů
Image of Strana Svobodných Občanů
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a image. V teoretické části popi-suje principy a metody politického marketingu, zabývá se pojmem značka a jeho aplikací na politickou stranu a popisuje image značky a metody jejího měření. Praktická část práce představuje vybranou politickou stranu, Stranu svobodných občanů, a popisuje a analyzuje její komunikaci ve vztahu k image. Dále práce obsahuje …viacAbstract:
This thesis deals with political marketing and image. The theoretical part describes the principles and methods of political marketing, deals with the concept of brand and its ap-plications to a political party and describes the brand image and methods of its measure-ment. The practical part introduces a selected political party, Strana svobodných občanů, and describes and analyzes its communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁN, Jiří. Image Strany svobodných občanů. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Strana svobodných občanů: programová a tematická analýza
František Baláž -
Strana svobodných občanů: analýza ideového profilu strany pohledem konceptu stranického euroskepticismu
Michal CHRDLE -
Euroskepticismus a Strana svobodných občanů
Magda Komínková -
Strana svobodných občanů z hlediska politických idejí
Miroslav Návrat -
Strana svobodných občanů - česká podoba euroskepticismu
Pavel VAGENKNECHT -
Komparace volebních kampaní pravicových politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2013. Příklad ODS, TOP 09, Svobodných a Hlavu vzhůru
Vojtěch Novotný -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová