Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o. – Karolína Rudorferová
Karolína Rudorferová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a komunikačního mixu na základě informací s marketérkou společnosti a následném ověření zákazní-ky pomoc dotazníkového šetření. Závěrem práce je shrnutí výsledků dotazníku, a tedy vyhodnocení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing analysis of the company Equiservis, Ltd. The objective of the thesis is to evaluate the marketing position on market which occurs primarily through PEST analysis and analysis of the marketing and communication mix based on information from the company`s marketer. The claims are then verified by customers with using a questionnaire. The conclusion of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/i3oc37/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUDORFEROVÁ, Karolína. \textit{Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Available from: https://theses.cz/id/i3oc37/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová