Kseniia Romanova

Diplomová práce

Promotional activities of IQOS and their impact on the brand preferences

Promotional activities of IQOS and their impact on brand preferences
Anotace:
This master thesis aims to explore marketing activities of Philip Morris in the Czech Republic to promote its innovative smoke-free device IQOS by circumventing tobacco control legislation, both through new types of communication with consumers and by actively using tools such as direct and digital marketing. Thus, the relevance of the thesis is emphasized, on the one hand, by the appeal to study new …více
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat marketingové aktivity společnosti Philip Morris v České republice s cílem propagovat své inovativní nekuřácké zařízení IQOS obcházením právních předpisů o kontrole tabáku, a to jak prostřednictvím nových typů komunikace se spotřebiteli, tak aktivním využíváním nástrojů, jako je přímý a digitální marketing. Aktuálnost práce je tak zdůrazněna jednak apelem …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Miroslav Wagner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84571