Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci – Bc. Zhanna Pogorelova
Bc. Zhanna Pogorelova
Diplomová práce
Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci
Communication at the point-of-sale in selected company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing v místě prodeje produktu a služeb společnosti. Pojednává o zvláštnostech marketingu na místě prodeje, o způsobech komunikace se zákazníkem v okamžiku, který bezprostředně předchází samotné koupi výrobku nebo služby, a o dalších způsobech propagace služeb a produktů zákazníkům, kteří se již nacházejí v prostorách obchodu. Další problematikou, kterou práce zkoumá …víceAbstract:
The thesis focuses on the marketing at point-of-sale of the company. It discusses the peculiarities of marketing at the point-of-sale, the means of communication with the customer at the time that precedes the purchase of a product or service, and other forms of advertising services and products to customers who are already in the trade area. Another issue examined is the method for determining target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/un2bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Victoria Butuc -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok