Bc. Zhanna Pogorelova

Diplomová práce

Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci

Communication at the point-of-sale in selected company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing v místě prodeje produktu a služeb společnosti. Pojednává o zvláštnostech marketingu na místě prodeje, o způsobech komunikace se zákazníkem v okamžiku, který bezprostředně předchází samotné koupi výrobku nebo služby, a o dalších způsobech propagace služeb a produktů zákazníkům, kteří se již nacházejí v prostorách obchodu. Další problematikou, kterou práce zkoumá …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing at point-of-sale of the company. It discusses the peculiarities of marketing at the point-of-sale, the means of communication with the customer at the time that precedes the purchase of a product or service, and other forms of advertising services and products to customers who are already in the trade area. Another issue examined is the method for determining target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní