Michal MINÁŘ
Master's thesis
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Marketing communication of AC Sparta Praha
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací našeho historicky nejúspěšnějšího fotbalového klubu AC Sparta Praha. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, sportovního marketingu a sponzoringu. Praktická část práce obsahuje marketingovou situační analýzu, polostrukturovaný rozhovor s ředitelem klubu na téma vlivu pandemie na marketingovou …moreAbstract:
The master thesis is focused on the marketing communication of our historically most successful football club AC Sparta Prague. The theoretical part of the thesis is focused on theoretical knowledge in the field of marketing, marketing communication, sports marketing and sponsorship. The practical part of the thesis contains a marketing situation analysis, a semi-structured interview with a club director …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MINÁŘ, Michal. Marketingová komunikace AC Sparta Praha. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Sports Training and Management of Sports / Sports Training and Management of Sports
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Valeriia Agalakova -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Sportovní marketing na sociálních sítích
Ondřej Dörner -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights