Reklamní kampaň pro soukromě hospodařícího zemědělce – Bc. Eva Divíšková
Bc. Eva Divíšková
Bakalářská práce
Reklamní kampaň pro soukromě hospodařícího zemědělce
Promotial campaign for the self - employed farmer
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje reklamě. V teoretické části seznamuje se základními pojmy a marketingovými aktivitami, které pomáhají budovat vztahy se zákazníky. V praktické části je na základě specifických požadavků a možností sestavována reklamní kampaň pro menšího podnikatele, který se zaměřuje na zemědělskou činnost. Potřebuje, aby o jeho společnosti existovalo mezi většími a středními …víceAbstract:
The thesis is devoted to advertising. Theoretical part introduces the basic concepts and marketing activities that help build the relationship with customers and raise the awareness. Based on specific requirements I come up with a promotional campaign for a small business that focuses on agricultural activity. The main objective of the promotional campaign is to build awareness of this company amongst …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e99hq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Veronika Šrubařová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Aleš KEPÁK