Ing. Simona Meňhartová
Bachelor's thesis
Regulace reklamy
Regulation of Advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce definuje základní pojmy spojené s reklamou a její regulací. V teoretické části práce se budu zabývat historií reklamy, regulací reklamy v České republice, úpravou nekalé soutěže v obchodním zákoníku a klamavou reklamou. Zaměřím se na nové formy marketingu, mezi které patří buzz marketing a guerilla marketing. Dalším bodem je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její rozhodovací …moreAbstract:
This bachelor thesis defines key terms associated with advertising and its regulation. The theoretical part deals with the history of advertising, advertising regulation in the Czech Republic, the regulation of unfair competition in the Commercial Code and misleading advertising. I will focus on new forms of marketing, including buzz marketing and guerrilla marketing. Another point concerns the Council …moreKeywords
Reklama regulace reklamy zákon o regulaci reklamy úprava nekalé soutěže nové formy marketingu buzz marketing guerilla marketing Rada pro rozhlasové a televizní vysílání Rada pro reklamu Advertising the regulation of advertising the law on the regulation of advertising adjustment of the unfair competition new forms of marketing guerrilla marketing Council for Radio and Television Broadcasting Advertising Council
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cdjzz/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Study of molecular mechanisms of CK-ethylene crosstalk in the regulation of Arabidopsis development
Abigail Rubiato Cuyacot -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Z filmu do televize: transformace klasických žánrových snímků v televizní seriály a možnosti uplatnění zahraničních postupů v kontextu domácí filmové a televizní tvorby
Jakub Votýpka -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson -
Ochrana fyzického, psychického a mravního vývoje dětí a mladistvých v rozhodovací praxi RRTV a judikatuře správních soudů
Petra MACHOVÁ -
„Pod Mléčným lesem“: rozhlasová hra Dylana Thomase a její proměny v čase a v médiích
Bernardeta Babáková