Dobrovolnictví jako součást konceptu “firemní filantropie” – Ondřej Ungr
Ondřej Ungr
Diplomová práce
Dobrovolnictví jako součást konceptu “firemní filantropie”
Volunteering as part of the concept "corporate philanthropy"
Anotace:
Tato diplomové práce zkoumá, zda dobrovolnictví realizované vrámci firemní filantropie může naplňovat podstatu nezištné pomoci druhým. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů altruismus, filantropie, společenská odpovědnost firem, dobrovolnictví a tyto pojmy jsou zařazeny do kontextu soudobé ekonomické teorie. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu dobrovolnictví v České spořitelně, ČSOB a GE Money …víceAbstract:
This diploma thesis examines whether volunteering implemented within corporate philanthropy can fulfill the essence of selfless help to others. The theoretical part is conserned with the concepts of altruism, philanthropy, corporate social responsibility, volunteerism and these concepts are put into the context of contemporary economic theory. The second chapter focuses on the analysis of volunteering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2014
- Vedoucí: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Robin Maialeh
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman