Leona MRHÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Jekatěrinburg jako objekt cestovního ruchu
Yekaterinburg as an object of tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na cestovní ruch v Jekatěrinburgu a Sverdlovské oblasti. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit cestovní ruch v Jekatěrinburgu a Sverdlovské oblasti a přiblížit jej českému turistovi. První část se zabývá teorií svázanou s cestovním ruchem a marketingem, jsou v ní vysvětleny důležité termíny a souvislosti. Další část stručně popisuje celou oblast. Dále se bakalářská práce …moreAbstract:
This thesis is interested in tourism in Ekaterinburg and Sverdlovsk region which situated in Russian federation. The aim is to evaluate tourism in the region and give potential czech tourist an idea of tourism in the region. The thesis describes the region as an geographical and touristic point, focusing mainly on historical monuments, national parks, active holiday and spa resorts. The way to meet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Accessible from:: 16. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Zdeněk Pechal, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRHÁLKOVÁ, Leona. Jekatěrinburg jako objekt cestovního ruchu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / Russian and Economics, Law and Tourism
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights