Jekatěrinburg jako objekt cestovního ruchu – Leona MRHÁLKOVÁ
Leona MRHÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Jekatěrinburg jako objekt cestovního ruchu
Yekaterinburg as an object of tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na cestovní ruch v Jekatěrinburgu a Sverdlovské oblasti. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit cestovní ruch v Jekatěrinburgu a Sverdlovské oblasti a přiblížit jej českému turistovi. První část se zabývá teorií svázanou s cestovním ruchem a marketingem, jsou v ní vysvětleny důležité termíny a souvislosti. Další část stručně popisuje celou oblast. Dále se bakalářská práce …víceAbstract:
This thesis is interested in tourism in Ekaterinburg and Sverdlovsk region which situated in Russian federation. The aim is to evaluate tourism in the region and give potential czech tourist an idea of tourism in the region. The thesis describes the region as an geographical and touristic point, focusing mainly on historical monuments, national parks, active holiday and spa resorts. The way to meet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Zveřejnit od: 16. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Zdeněk Pechal, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRHÁLKOVÁ, Leona. Jekatěrinburg jako objekt cestovního ruchu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva