Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Linda ŠOBROVÁ
Linda ŠOBROVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its importance for strenghtening the competitiveness of business
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit aktuální stav řízení vztahů se zákazníky ve firmě ÚKLID PRESTO. V první části jsou poskytnuta teoretická východiska, která slouží jako úvod do problematiky řízení lidských vztahů. V praxi se pro tuto oblast používá zkratka CRM (Customer Relationship Management). Teoretická východiska jsou nezbytná pro vypracování praktické části bakalářské práce. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to evaluate the current state of customer relationship management in the company named ÚKLID PRESTO. The first part provides theoretical background which serves as an introduction to the issue of human relations management. The abbreviation CRM (Customer Relationship Management) is used for this section. Theoretical background is necessary for the elaboration of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOBROVÁ, Linda. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová