Vnímání spotřebitele a jeho ochota k nakupování biopotravin – Chrystyna Lozynska
Chrystyna Lozynska
Bakalářská práce
Vnímání spotřebitele a jeho ochota k nakupování biopotravin
Consumer perceptions and his willingness to buy organic food
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem zkoumala, jak spotřebitelé vnímají biopotraviny při nakupování. V první části práce jsem uvedla teoretické informace o ekologickém zemědělství a biopotravinách. Druhá část je věnovaná výzkumu a jeho hodnocení. V diskuzi jsem navrhla konkrétní řešení pro zvýšení poptávky po biopotravinách. V závěru jsem vše shrnula a uvedla nejdůležitější návrhy pro výrobce a prodejce biopotravin …víceAbstract:
In my bachelor thesis I investigated how consumers perceive organic food while shopping. In the first part of the thesis I introduced the theoretical information about organic farming and organic food. The second part is devoted to research and its evaluation. In the discussion, I proposed a specific solution to increase the demand for organic food. In conclusion, I summed up all the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Konderla, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva