Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o. – Bc. Markéta Kratochvílová
Bc. Markéta Kratochvílová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Marketing strategy of the Ideal Place s.r.o. Company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématice marketingu, marketingového prostředí a jednotlivým marketingovým analýzám, které blíže zkoumají vnitřní a vnější prostředí konkrétního podniku. Jednotlivé analýzy mají za cíl odhalit silné a slabé stránky, které podnik podporují v rozvoji a růstu nebo ho naopak v rozvoji brzdí. Dále pojednává o významu malých a středních podniků v Evropské unii, jež jsou vnímány jako …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topics of marketing, marketing environment and individual marketing analyzes, which examine the internal and external environment of a particular company. The individual analyzes aim to identify strengths and weaknesses that support or slow down a development and growth. It also describes the importance of small and medium-sized businesses in the European Union, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k. s. Sez. Ústí - Tábor
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV
Název
Vložil
Vloženo
Práva