Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání – Bc. Tomáš Filip
Bc. Tomáš Filip
Diplomová práce
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Trends in marketing communication and their application in practise of family business
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá trendy marketingové komunikace aplikovanými v praxi rodinného podnikání. Teoretická východiska se věnují charakteristice rodinného podnikání, nástrojům marketingových mixů a trendům marketingové komunikace. V praktické části je nejprve představena firma a následně zanalyzována stávající marketingová komunikace. Na základě analýzy a výstupů z dotazníkového šetření jsou …víceAbstract:
The topic of this master thesis is dealing with the trends in marketing communication and their application in practise of family business. The theoretical part is devoted to characteristic of family business, tools of marketing mix and trends in marketing communication. The practical part will introduce the company and then an analysis of the current situation of the marketing communication. From …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mmx93/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová