Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání – Bc. Tomáš Filip
Bc. Tomáš Filip
Master's thesis
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Trends in marketing communication and their application in practise of family business
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá trendy marketingové komunikace aplikovanými v praxi rodinného podnikání. Teoretická východiska se věnují charakteristice rodinného podnikání, nástrojům marketingových mixů a trendům marketingové komunikace. V praktické části je nejprve představena firma a následně zanalyzována stávající marketingová komunikace. Na základě analýzy a výstupů z dotazníkového šetření jsou …moreAbstract:
The topic of this master thesis is dealing with the trends in marketing communication and their application in practise of family business. The theoretical part is devoted to characteristic of family business, tools of marketing mix and trends in marketing communication. The practical part will introduce the company and then an analysis of the current situation of the marketing communication. From …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mmx93/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová