Petra Macejová

Bakalářská práce

Firemní kultura IKEA

Organisation culture of IKEA
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou IKEA, která zaujímá významné postavení na českém trhu s nábytkem. První kapitola vysvětluje vliv kulturních odlišností na organizaci firmy a uvádí typy mezinárodních firem. Druhá část představuje základní informace o společnosti IKEA a popisuje její vizi, hodnoty, vztahy s veřejností a společenskou odpovědnost.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the organisation culture of IKEA, which takes significant share of the Czech furniture market. The first chapter explains effect of cultural differencies on enterprise organisations and introduces types of international companies. Second chapter presents basic information on IKEA company and describes its vision, values, public relations and social responsibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Petra Voříšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15409