Bc. Anna Zálišová

Bachelor's thesis

Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.

Customer winning business technics and strategies - individual attendance of Pardubice University students to these technics and strategies.
Abstract:
Tato práce je zaměřena na účinnost jednotlivých druhů marketingové komunikace, zejména při získávání zákazníků. V úvodu definuje několik základních možností využití znalostí sociologie v podnikové činnosti. Dále se věnuje základním technikám získávání zákazníků a porovnává jejich přínosy a nedostatky. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření provedenému na Univerzitě Pardubice, které zjišťovalo …more
Abstract:
This work is focused on the effectivity of the kinds of marketing communication, particularly on winning new customers. In the beginning, it defines a few basic possibilities of the use of sociology knowledge in business. It is also dedicated to the basic techniques of customer winning and compares their advantages and disadvantages. The last chapter is dedicated to the questionnaire investigation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zálišová, Anna. Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní