Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím. – Bc. Anna Zálišová
Bc. Anna Zálišová
Bachelor's thesis
Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.
Customer winning business technics and strategies - individual attendance of Pardubice University students to these technics and strategies.
Abstract:
Tato práce je zaměřena na účinnost jednotlivých druhů marketingové komunikace, zejména při získávání zákazníků. V úvodu definuje několik základních možností využití znalostí sociologie v podnikové činnosti. Dále se věnuje základním technikám získávání zákazníků a porovnává jejich přínosy a nedostatky. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření provedenému na Univerzitě Pardubice, které zjišťovalo …moreAbstract:
This work is focused on the effectivity of the kinds of marketing communication, particularly on winning new customers. In the beginning, it defines a few basic possibilities of the use of sociology knowledge in business. It is also dedicated to the basic techniques of customer winning and compares their advantages and disadvantages. The last chapter is dedicated to the questionnaire investigation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁLIŠOVÁ, Anna. \textit{Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/i7kgws/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zálišová, Anna. Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Sociální funkce marketingové komunikace
Pavlína Valentová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub