Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím. – Bc. Anna Zálišová
Bc. Anna Zálišová
Bakalářská práce
Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.
Customer winning business technics and strategies - individual attendance of Pardubice University students to these technics and strategies.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na účinnost jednotlivých druhů marketingové komunikace, zejména při získávání zákazníků. V úvodu definuje několik základních možností využití znalostí sociologie v podnikové činnosti. Dále se věnuje základním technikám získávání zákazníků a porovnává jejich přínosy a nedostatky. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření provedenému na Univerzitě Pardubice, které zjišťovalo …víceAbstract:
This work is focused on the effectivity of the kinds of marketing communication, particularly on winning new customers. In the beginning, it defines a few basic possibilities of the use of sociology knowledge in business. It is also dedicated to the basic techniques of customer winning and compares their advantages and disadvantages. The last chapter is dedicated to the questionnaire investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁLIŠOVÁ, Anna. \textit{Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/i7kgws/.
Jak správně citovat práci
Zálišová, Anna. Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Sociální funkce marketingové komunikace
Pavlína Valentová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub